ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010


Kita dewasa. Err , awl dewasa maksudnya. Tak dewasa sgtla. Baru nk tgk dunia - kata mak. Betul. Jgn berjalan , naek bukit , naek gunung , & terbang -------> terus , tanpa melihat balik ke bumi tempat sebenar kita berpijak. Hidup penuh cliche , hidup byk menyindir , hiperbola. Sbnrnya bkn mcmtu , hidup cuma straight. Mcm previous entry , aku ckp - Lumrah manusia. Membelitkan , membengkokkan , sesat - mcm ayah pin yg dungu. Simple , bg nasihat - teruja sbb tak belum terbang batu pahit panas ke btg hidung sendiri. Lebih simple , Mendengar lagu2 penguat jiwa , Mcm aku jugak , haha, kdg2 dgr metallica , nirvana . aku maki dlm hati , sorg2. Haha. Bkn susah nk maki org , otak mengolah , jiwa menolak , lidah menyembur. Aku hebat kotttt. Semua org nak hidup perfect , tak sedar , kalau takde hidup yg tak perfect mcm mana nk baiki diri ? Maka semua org akan anggap diri ni perfect ! - ramai kan org mcmtu . Bak kata Fasha Sendat menyendat , " saya tak kisah apa org nak ckp pasal saya , nk pergi ke parti holloween ke , pakai seksi.. tak kisah.." err aku ubah ayat nya , bg lagi dramatik & menyakitkan hati. Exaggerated kate org putih. Hihi. Bodoh ko ni Fasha. Ko mmg fun , Buat penyedap kata org. Ni contoh org yg anggap diri dorg perfect kot - padahal otak bodoh ubi kayu. Erk. Well thats life. Kdg2 nak kuat pun susah sbb actually ada sumthing dlm diri kita halang kita untuk kuat. Kita boleh ke ? Soalan cepumas. Senang nk ckp tp ssh nk bikin. Nak tgk boleh ke tak ? just look at the day. Kalau esoknya kita masih bkk mata yg bertaik bila bgn tdo , hah maka bolehla tu. Cuma sakit sikit. Luka mana tak sakit en ? Circle of life - Bende ni kalau blh nk avoid tp nak buat camane , dah Tuhan tentukan mcmtu. Elak punye elak , kite dpt jugak. Damn ! Mati nyawa. Aku tenang (wpun ttp call maraah2 Man sbb bat die kong so ak takley get thru.. ) tak tau knp , mungkin sbb environment ? Putrajaya best ? who says ? Putrajaya lembah kerajaaan. Mustahil best bg ak. Cume org2 die leboh polite & berjasa. Berjasa ? Err tak perlulah aku huraikan. Credit bg yg faham. Yg tak faham , Bye.

No comments:

Post a Comment