ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

bising betul, bebel. bangang. Bosan bukan ? sory syg, ak mmg kuat bebel, err. kemaruk tidak, tidak, kadang-kadang, tak selalu, But most of the times , kau faham, kau diam. BAGUS. Aku hidup , aku garang, aku baran, kau kate aku ckp sepah, terlampau laju bahasanya, kau tanya, aku jawab, 1 soalan, 10 kau dpt, kau senyum, aku muncung ; ITU PERKARA BIASA, kau sayang aku sangat sangat mcm salu, dari hari pertama mata bersua, sampai ke hari ini dan hari belum mencapai senja, terima kasih sayang, hari hari kau mkn , hari hari suap, tak pernah dahaga, walaupun bebelan, kadang-kadang tak faham perangai. "puteri lindungan hati.." kau kujaga hati, bodoh hina, org di sekeliling , (mcm nak tikam ngn batu ) , biarkan , bkn mereka bg kita mkn, Aku tak ingin nak rapat ngan kau pun si hina, biarkan. Aku ada dia , dia dia dan kawan rapatku. Alangkah sayangnya hati :)

No comments:

Post a Comment