ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010



Lumrah hidup manusia , "life as we know it.." - Katherine Heigl & Josh Duhamel. Orite this entry is nothin to do with this film , yaa just a little bit , where life is full with unexpected scenes n dramas. Drama queens-es & king-es is everwhere. Susah nak avoid kn ? Creat any bad perception about life , regretted , failure , - not me. i'm trying to avoid any crisis in life. My life is too pure too be contaminated with a bad element - anasir jahat. Kotor. Bkn pasal dalaman aku. Ianya mengenai persekitaran more. Diulang - persekitaran. Luckily i was born with a heavy bad evil tamper but easy to be calmed. Aku mudah sejuk. I dont want to create any drama bcuz it will only create much more circumstances dalam hidup. Ak tak suke dituduh sbg penyebab kpd sesuatu keburukan. Hak masing-masing nak menilai , kehidupan bkn selalu di atas. Susah nak jaga hati semua org kan ? Hatred ? NOpe - lansung takde. Sbb benda mcmtu tak mendatangkan apa-apa benefit , tak bg duit , yet happiness. For me a person with so many hatred - some sort of sickness. Nobody wants to be blame. Apa-apa yg berlaku kat dunia ni , Maaf kalau ak terkasar bahasa , perilaku yg sumtimes annoyed org. I dont want to hated. We are all the same , Human being. Full with imperfection, n yet , WE ARE ALL SINNER. Mengaku semua benda aku buat betul , ERR , better jgn fikir mcmtu , Tak baek kak Limah , just sumtimes kita tak ngam , sbb lifestyle kita lain. But doesnt mean we need to fight for each other's right. Tanaklah. Kite tak perfect , selalu buat kesalahan , even hari-hari , buat salah , kekal dgn dosa. Sbb ape ? sbb kita manusia. We refused to be pathetic but tak sedar kita sdg menuju ke arah itu. Tak guna kan ? Different people with different lifestyle. Different views. dan aku , bknla jenis yg kemas org nya. Baek dr segi pergaulan , percakapan. Terpulang pd yg susah nak terima. Sorry. Man salu ckp ; "kalau u tau i mcmni mesti u tanak kapel ngn i kan ? / skrg i dah gemok pun u setia lg kn ? - hehe syg , what are talking about. Mcm ko ckp , ko pandang aku dari mata hati. Ko gemuk pun sebab aku. Terima jelah ape ada nya kau. Tak susah. Kalau kau botak tengah pun aku terima syg , sbb bagi aku , ko lagi best dr coklat putih. Lg manis. Mcm ko terima aku jugak , gemok hodoh dan perasan cantik. Sendawa kuat , salu nk terkentut tp kene tahan sbb takut kau pengsan. Wpun aku tak perfect , ko terima jugak. Mcm aku terima kewujudan kwn2 aku. Yg bergelar kwn , tiada yg hina. Sbb bg aku mereka terbaik among terbaik. Musuh ? Entahla. Kot ade yg anggap aku musuh ketat ? Tell me apa nak buat , im not living this world to please others. Nak benci pun bencilah. Blog ni bodoh gila. Kdg2 aku suka merapu meraban tak tentu hala , tp everyday aku tgk viewers ttp bertambah. Dah cecah 6 ribu +++. TQ ! That is mean , living in tis world doesnt require us to be 100% perfect. Ada yg boleh terima ada yg tak. Terpulang. Nawaitu masing-masing. :)


No comments:

Post a Comment