ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

MILK U SAVED ME =)


AK X INGAT ARINI ARI APE,BPE HB..ahaha trok kn?bia ah.ade ak kesah?

~tp yg ak tau,arini not a bad day,smiling?of coz.ol the time.even ak dh pecahkn byk gelas kt uma ni sbb tlampau "xley dok diam"-org swak ckp,"tekenjit-kenjit" ahahahaha.



~hari bjln spt biase,tgk tv..on9..bgn awal coz p hospital.alhmdlh sume ok =)


~erm.esok sedih sket kot coz abg ak,SHAFIQ nk blik miri dh.semakin mbesar smakin ssh nk spend timee together.well ktorg da makin rpt n makin ganas kat umaa..haha.apepon ak ske sgt bile abg ak yg kdg2 keji ni ske mkn sambal grg udang yg ak msk.nk ak aja ker cre2 nk msk?sng jepp..korek idong pon lg ssh ak ckp.



bahan2 (ckp cm chef wan) :

bwg merah & putih,purple,hihau,biru..mane2 korg bkenan
udang kering kecik dlm peket tu laaa.kaler oren kecik jer tuh
serbuk cili..cili blend pun boleh
eh minyak..lupe lak
garam&ajinomoto

ha mule2 tumbok dulu udang kering tuh,sme2 ngn bwg sume.xyah r anco sgt,ikot ske korg la ek.then pnskn myk..*salu ak myk x pns pon ak da tarok bwg,sbb takot percik.wawa.* then kacau la..dh tgk cm kering..ikot confident korg r..huhu.masokkn garam ngn aji.msok 1 botol pun xpe.ikot IQ korg la ea.pastu kacau2.then,DONE~serve la..xkn tu pon mak nk aja nokkk.letak dlm mgkok r..dlm daun keladi ker..pisang ker..kayu batu pun boleg gak..ikot creativity


~dah.iklan pjg sgt haaa.td p umah anjang.biase r.org tua dh mgumpat.sonok dgr.sape kte x syok dgr org tua gosippp.haha.bapak ak r bos.anjang ak pengerusi majlis.ak ngn kazen2 ak pencukop forum jer..juge penyeri majlis yg sayu sbb anjang ak da stim..mate kuyu sbb -kemengantukkan..kol 9 bru ak ngn parents ak blah.ujan lak aii.sdp tdo ni..tp xley,ak ade tgjwb mlyn suami ak..bmsg ngn dier..*mesti dier tharu bce ni..yela,ak bkorban tdo sbb dier..ammmak!


~ok!ni nk ctr....~battle of fighting between husband n wife..RAHMAN'S FAMILY.pnsss gakak td.bile dier kate finas low quality.well,group ak masok kot finas utk vclip.FINE SAYANG FINE.jom gadoh!jom betekak!jom petahankan IDEALOGI msg2.well,Man ak mmg hebat hal2 ptahankan idea dier.ak pun beta r.ske pale otak ak sume.wat2 sedih pilu sket.*hehe* dier yg finally rse da serba slh pun ckp "sorry syg" hahhhh! jatuhny ego sorg laki sbb ak mse tu.ak yg pns time tu melting dow.tp xley,kne lwn blik."wat?im not ur wife yet" ok dier kcik at,op9.haha.ak pns kot mse tu..MILK U SAVED ME~hahaa..baru ak ley pk secara rasional.~u hurt im hurt..ape yg tebaek sal kite,kite cpt setel sume mslh.~TOLERATE.tats da best way to avoid things become worst.Tp mslhnye kite gado for nothing syg.haha




MASSCOM VS ART DESIGN.bgusla tu.huhu

t keje under 1 roof gak.i mmg xley kje ngn u la.kang bgusti kt opiz ha.

amacam?takot tak?haha.

takpe syg..ni utk u.



Weak??!


I had been crying and crying for weeks

How'd I survive when I could barely speak?

Barely eat, on my knees

But that's the moment you came to me




I don't know what your love has done to me

Think I'm invincible see through the me

I used to beYou changed my whole life

Don't know what you're doing

To me with your love



I'm feeling all superhuman you did this to me

A superhuman heart beats in me

Nothing can stop me here with you



Strong! =)


Since I been flying and righting the wrongs
Feels almost like I had it all along


I can see tomorrow

Where every problem is gone because

I flew everywhere with love inside of me


It's unbelievable to see

How love can set me free


It's not a bird, not a plane

It's my heart and it?s going gone away


My only weakness is you, only reason is you

Every minute with you I feel like I can do anything




Going, going I'm gone away! Love!

yiayyyy!





psst!~ssh dow ak nk saved bende alah ni td,,mcm2..laptop hang la..skt pale la..skt mate la..man kate daulat sbb ak dok kutuk dier kat cni.mane ade kutuk,mengata secara halus jer kot..xley ker idop ni blaja jgn nk fitnah org jer..huhu =p

.GAYUT.TIDO.

No comments:

Post a Comment