ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Aku tak tau lah cane nk update entry aku kali ni. HAHAHA. Sbb dah byk sgt bnde happened lately, ada bnde yg kita tak boleh terima, ada benda yg kite force diri sendiri utk menerima – bolehkah semua tu kite anggap ketentuan? Kalau dah bende tu kite sendiri yg sbbkan jd camtu? Korang phm tak? Hahaha. Tak fhm lantakla ea.. Alhamdulillah aku mudah menerima ketentuan wpun tak best lansung. I’m moving on. Dgn otak yg bcelaru, akal ke barat timur.. tunggang langgang. Tak pasti, dan kalau boleh nak terus mara, tinggal 1 sem je min sabar lah okay. Mcm tu lah hari2. Oh yah, aku dah boleh on9 dgn bahagia nya. Mgkin ada hikmah aku tak boleh on9 kejap aritu kot, huhu.. apa ko rasa skrg min? Ko suka merepek? Hah mmg pun ko suka merepek, bkn sbb aku masscom la.. sbb aku mmg dilahirkan dgn mulut popcorn.. Cuma aku tak se-creative MAT LUTHFI. Hahaha, I love this guy, he’s awesome. BIG BIG TIME. Jrg aku boleh gelak berdekah2 dgn laki ni, tp tgk vid die pun dah cukup mceriakan hari aku. Ngeh3. Ade pulak masa mamat ni nak produced such amazing … erm, boleh kite describe as product? HAHA maybe utk suka2 lah kot.. well aku teringin nak ade bakat mcmtu and letak kat youtube, nak entertain org? lgpun aku ni bknlah CANTIK mana nk dpn CAMERA, tak photogenic la katakan. hihi, so malulah nk malukan diri sendiri. huhu.. Maka since then, lekatla aku kat page “I want nobody nobody but hang” setiap masa, aku mmg like sgt laki yg suka buat gelak ni, ops ye, bkn sweet talker okay, LOSER... hahaha. Tp kalau aku la kan, oleh kerana aku bsifat menyampah sket dgn KEBANYAKKAN artis-artis msia, filem2 msia, aku akan buat vid yg kritik group tu.. tp malangya aku takde peluang lg.. so medium blog ni ok la kot.. wpun tak siapa nk baca sgt kan.. Entah ak segan nk promote blog cikai ni kat social networking mcm org lain, cane korang boleh confident sgt promote kat FB ea? Ajar aku puhlizz J nanti org ckp – erk apelah blog die ni tak best lansung, tak mbina la ape kan.. malu lah. Aku dah lama simpan perasaan nak mengutuk apa yg ade kt msia skrg ni, antaranya :

Recently watched / seen hohohohoho

Isu Gambit yg ckp vid prima yin adalah utk pasaran antarabangsa – entahlaa.. muka hensem tp sygnya BODOH. HAHA. Bkn ape ak ckp camtu, aku takkan bercakap soal norma-norma serta nilai2 murni malay society yg ade kt msia ni sbb kat msia ni ade semua bangsa, cina.. india.. sabah & Sarawak, sbb ape aku ckp camtu – zaman skrg ni ssh kite nak jumpa org minda 80an, semua otak dah open, exposed dgn apa yg ade kt tv, lg2 those yg duduk kl.. Ah tak pyh ckp kl la.. mana-mana tempat pun sama janji minda boleh, willing utk menerima perubahan.. mmg bagus usaha Gambit ni nk kembangkan bakat, err ade bakat ke.. even aku pun tak penah tgk die blakon huhuhu .. okayla.. mybe die nak bwk music clip die tu utk pasaran antarabangsa which is mmg bagus kalau nak berjaya, sampai bila nak berada di takuk yg lama, produced music clip sopan santun di zaman ni, aku pelik knp yg mmg dah sedia ada seksi tu org tak bising pulak J knp keluarnya music clip Gambit org nak bising? Tu aku pelik. Sbb Prema Yin pakai lingerie? Heheheh. Kelakar jugak mentality org msia skrg ni.. nak tegur pun biar melengkapi skop2 lain jugak. Tp knp aku ckp Gambit bodoh? Sbb die jawab soalan mcm takde otak. HAHA. Maki blogger pulak tu.. wey tanpa fans, ko tak kemana la.. harapkan muka je tp mulut sikit punya loser.. kekwat sial artis skrg. Setiap kenyataan ko akan bg impak besar kat kerjaya ko sendiri. Bongok. Haha.

Isu Fatimah Juling & Halimah Jongang - @_@ aku tak tau lah, speechless pun ade jugak. Aku bkn takde kwn2 jongang bahkan aku ada sepupu yg juling pun. Agaknya producer cikai kt Msia ni dah kehabisan idea nak produce drama-drama BAGUS. Tak pyh jd sebagus Khir Rahman, hampir-hampir bagus pun boleh diterima, ni ape keluar drama-drama gedik mcm Ana Lulu – lakonan Nora Danish n blablabla. Stop talking like 4 years old kid. U looked stupid. Sumpah aku mcm nk sepak. Drama Ana Lulu kat tv3 every Wednesday Jam 9-10 tu betul membuang masa org nk tgk. Sapa suke drama ni angkat jari kaki? Takde kan? Mcm TAHI je drama ni. Aku rasa kalau tak tgk ctr melayu sampai bila-bila pun takpelah, sbb mmg bimbooo kot. Aku tak fhm knp mesti artis-artis serta pelakon2 semua n ink kene acting bodoh mcmtu, kiut ke? Tp gua totap salute FASHA SANDA. Love you akaks. Hihi. Go to hell dgn her social life, semua org ada masa sendiri. Siapa kita nak judge org tu bitch ke baik ke solehah ke…n aku harap drama Ana Lulu ni habis cepat sket tlglah. Aku pun nak tgk tv okeh!


dah habis modal.

AF – Hazama.. Hah sapa? Hazama? Aku teringat masa kau tgk tv dgn abg aku then aku tertekan chanel Ria, masa tu konsert AF, so nk tgkla kojap kan… “Ya MasyaAllah, Pondan tua mana ni..” – Abg. Sedap aku gelak. Aku tak nafikan aku suka tgk Af jugak.. yep pnh pergi konsert last year kat bukit Jalil, * syahir punya season* Boleh blah lg la masa ni sbb semua tak mcm pondah n Nampak mcm sedar diri n humble.. tp skrg? Hazama ni aku dgr suara die takla sedap mana, sedap lg jiran aku nyanyi dlm jamban, outfit pun ……… mak ai takde perunding imej ke dorang ni? Mcm penyanyi kelab mlm je aku tgk ha. Dgn liplap sana sini. Aduh tgkla quality product Msia. Tak semenggah.

p/s – aku suka HAFIZ. J

aku sekarang benci Nabil sbb kes cium die – baru keluar kpg ke Nabil? Heheh

Aku benci JAMBU– sbb aku rasa lawak bodoh. <--- PEMBETULAN, BKN SEPAH TP JAMBU

Aku suka Zizan – bkn sbb die comel, comel lg Mat Luthfi, tp sbb die mmg LAWAK tahap cipan

Aku dah tak suka sgt Shah Jaszle *tak tau eja – die mcm .. erk.. entah.

Aku rasa pemergian Allahyarham Pak Uda benar2 adalah 1 kehilangan besar selepas M.Rajoli , sbb pelakon senior ni la memeriahkan industry.

Aku 55% suka Aaron Aziz – sbb die mmg actor yg boleh berlakon. Adi Putra pun.

Aku benci KRU sbb ciplak idea barat, but in a way yg aku boost spirit industry jd lebih better. Cuma tak perlulah Apek jd pelakon utama dah, sbb Nampak bodoh / murah sgtlaaa..

Tak perlulah asyik Sam je berlakon – BOSAN.

Aku rasa Yusof Haslam berbakat besar – semua org setuju kan? Dahla comel. Ergh tak tahan aku.<----- SEBENARNYA SYAMSUL HASLAM

Aku harap Malaysia akan keluar dgn idea baru yg takde niat nk menciplak.. so takdelah mcm Msian Idol yg dah ghaib, Show down yg ala2 so you think you can dance, Siri Anita yg ala-ala Oprah Winfrey, Sehati berdansa yg ala-ala Dancing with the star.. Gula-gula & 24:7 yg ala-ala Kpop, Alyah yg ala-ala Lady Gaga version melayu, Joe Malique yg ala-ala JayZ. HARHARHAR. Roda Impian yg ala-ala Wheel of fortune.. Who wants to be a millionaire version Malaysia, Masterchef Msia, Biggest Loser Msia, One Nation Emcees yg ala-ala The black eye peas – n byk lg – sbb spt yg kite dah sedia maklum – Nmpk sgt HANGAT-HANGAT TAHIKKK AYAM :)

aku sebenarnya dah penat menaip – haha. So nanti kalau aku gatal nk kutuk lg aku sambung k :)



No comments:

Post a Comment