ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

Sedih~


sedih bila lepas skian lama hidup bersama tapi akhirnya dia pergi, sedih sedih sedih. Betullah ape org ckp, 'yg patah tumbuh yg hilang berganti..' - tp ak tak ready lagi, kalau boleh ak nak die sentiasa bersama aku 24 jam, setiap saat sepanjang 4 bulan aku balik ke tanah tumpah darah ku ni * sayu jap. Tssk Tssk :'( benarlah jugak kata abang aku, mereka mmg sejenis makhluk yg tak mengenang budi, bila kecil dikendong disayang sayang, manja nya bkn main, buntut naik tanda ingin dibelai.. lari kesana kemari.. tp bila dah besar ? Marah sikit, jentik sikit mereka lari. Oh its unfair! Hari-hari ak call mak aku n bg pesanan sama setiap hari, " jaga elok2, bagi mkn, " mak aku sayang semua.. sama rata. Tah mana silapnya, aku balik, selepas sebulan bersama, dia menghilang.. ingatkan hanya 2 3 hari tp.. sampai skrg pun tak balik2 lg, mungkin dah jumpa tuan baru? Pergh kijam kijammmmm!


Ni lah kerja dia, sepahkan mini cupboard aku, letak patung lupa whiskas -.- , nama dia Bos, Dia sgt active, hyper active. Mkn adalah hobi dia n masuk program biggest loser aim die hihi.



Bod besar dah berhijrah, tak mgenang budi! Mak sumpah kau jd tangganggg! Er jadi sumpah jd duit byk2 @_@


- aku rasa aku serabut laaa. Ergh tak suka laaa. Mungkin kerana faktor tidak bersenam n mkn tdo..? Buat aku tak productive? Haa maybe. Bosan jd manusia tak berduit tak berkereta ' bwkla matriks tu .. bwklah ford tu ..' - mak, tu manual, mana anak mak yg OKU ni reti drive manual, kereta besaq plak. Terima kasih jela, di atas perlawaan tu yek. -.-''Pdnla muka kau, dulu masa blaja keta, ko loyar buruk ngn cikgu, org dtg pagi, ko dtg ikut suka kauuu. Masa drive ngn JPJ kau loyar buruk jugak, (aku tak bagi signal dia tak perasan hihihi ;p )maka jadilah kau, seorang pemandu OKU. huehuehue. InsyaAllah rabu ni interview di Jabatan Pendaftaran Negara, sounds WOW kan? kwang3. Tah ape position die kasi ak tak? huhu. Part time je, gaji hari, sebulan jadilah kan, tade la loser duduk rumah gyg kaki, kerja tu byk, nak tak nak je. Ckplah 2 bulan ak rehat, lama sgt dah jd org bodoh. Kematu buntot aku duk umah ni, sedap sgt. Yg aku tahu, naik sem je aku nak pergi bercuti! Ergh c'monnn i need a vacation, sama cm before aku balik haritu. Few locations have been identified :) Yg pastinya yg ade theme park yay ^^ Best best.



.Sweet September. rindu nak berlomo. Camera ada, tp teman takde so .. Mati la mood aku.

FIN~


No comments:

Post a Comment