ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 30, 2011




Hello! Yay, sudah lama aku tak merepek merapu menceritakan hari-hari bosan aku kan... haha seriously mmg bosan tahap monyet okay, aku dah mcm SLOTH, tido lambat serta bgn lambat, actually bgn awl setiap hari, bkk gate utk parents aku pergi keje, bg mkn kucing,.. dan semua tu aku buat pukul 6 pagi guys! percaya tak? mamposlah kalau tak percaya pon, then pukul 9 bgn.. tgk drama korea, HAHAHA. Mati kalau mak mertua tahu kegiatan aku hari2 :PP well what was goin on pun ulang2, aku mcm nak mati dah, thats bcuz aku bknla homie type of person.. terukla jugak kan, but not bad kalau diisi dgn activities yg best ---------------> ke dapur @________@ hari2 aku masuk dapur..

Oh yeah, rasanya utk yg pernah baca status aku yg penuh kesyukuran bertarikh : LUpa! - aku ada menyebut aku dah dapat kerja! kat JPN. Haha! sumpah aku tak mengharap utk dpt pun memandangkan aku mls nak kerja bln puasa, sakit wey, dahla perut lapar, mesti ngantuk je nanti. Bhaha. Tp bila dah dpt, aku speechless, meraung mjerit mggila dlm hati. haha. Well first job bai.. sapa tak excited. haha.. tetbe aku teringat muka parents aku yg duduk rileks masa aku ada kat rumah ni, rileks, jarang masuk dapur, jrg kemas rumah .. kalau aku kerja? sapa yg nak buat semua tuh.? hantu? Jin? Aboy ? (Kucing aku..)kesianlah kat parents aku yg patah pinggang duduk kat office 12 jam, balik rumah kena sediakan mknn berbuka puasa.. sapa pulak sanggup hantar aku pergi kerja.? nak bwk ford? nak bwk matrix? kereta tu tadehal, nampak menarik kalau aku bawak (baca dgn nada riak, mata ke atas, mulut mengukir senyuman..) tp malangnya, dulu aku ambik lesen kereta auto! :'( mane la reti nak bwk kereta manualll. HAHA! malu wey malu!! - loser je rasa. Kalau tak kerja, mana nak dpt duit.. malasla nak buat muka seposen mtk kat mak tiap kali nak shopping, w'pun mak willing nak bagi, tp cam .. mak.. takpelah, kite carik duit sendiri ek nak beli lomo, vacation.. shopping.. kereta baru .. Ops! ahah, jokingg. sayang baby vivaaa :))

Oh yeap! Lastweek aku balik kampung ngan cousins, setelah sekian lama kan.. huhu. Bkn tanak balik, mata agak ngilu, ada bnde busuk mata aku tak sanggup nak pandang, atas dasar perikemanusiaan dan syg yg meluap2 ngn nenek, maka aku ambik keputusan nak balik kejap jumpa nenek, alangkan gumbiranya hati bila dpt drive kereta cousin aku, sumpah teringat baby yg dijaga baik suami kat kl.



cousins, ktorg rapat dr kecik lg



aku tersiksa, takut tinggi. hahah.

No comments:

Post a Comment