ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 9, 2011

Mak lepas Gian @_@





hyelowww, Nothing much nak diceritakan harini, Err, adela jugak couple of things happened, just aku tak tahu camane nk story sbb otak aku duk fikirkan bersih je @_@ well, aku disindir oleh sesetengah manusia cetek ilmu kat fb, WTH. Suke hatilah bro, fb aku kot, ko nk memihak kpd sesiapa suka hati kau lah. Yg ko nak emo sgt knp? Nk sgt join bersih tu silakan la, biar kepala kau berlubang kene tear gas, water hose n whatsoeverlah. Aku TIDAK berpihak pd mana2 party pun sbb ak rasa mmg both sgt bodoh. cuma cukup kesian kat peniaga2 yg tak blh nk carik mkn dsbbkan perkara ni, see bpe byk rugi kite dpt dr segi economy?*tak tau apa kj buat tgh2 bb..n sesetengah tv station yg keep twisting the truth, Oh yeah mmglah sbb ..* dahla mls nk ckp pape dah sal isu bersih ni, almaklum, saya belum cukup umur lg, belum akil baligh ;p Oh btw, harini agaklah hectic, menemani queen ke kedai menjual accessories rumah, yelah dah nak raya la katakan hihi, tak tahu lah aku, kegilaan mak dgn crystal skrg brd pd tahap hampir2 tertinggi * sorrylah BM dulu dpt 9 * spending few hours at the store makes me dizzy. Loya okayyy! cocacocacoca ckp ngn cina yg ak sendiri pun tak fhm, yg aku tahu aku nak cpt balik. N kedai tu sgtlah penuh dgn kaca ! Since dpt crystal dr abg aku, mak aku terus gile. Haha. N semua crystal tu dr Poland, so kebetulan dah mcmtu, aku try la sedaya upaya nk convince mak utk suruh abg ak belikan je kat sana, namun daku gagal :'( 3-4 jam, akhirnya dpt 3 crystal, Thank God! Then sampai2 umah tgk ade lorry, yay dpt katil baru! Jakun kan? Sbb dah tanak tidur katil single bed dah, dah besar so nak queen size! :) Yay mlm ni dpt tido nyenyak, kaki da tak terjulur hihi :) Gudnite peeps. Have a pleasant nite.




- T dah kawenlah masuk lg, skrg tak minat, hihi



"
u pandang ape..?" "pandang u lah.." "ish.. " "yelah nak pandang puas2, t 4 bulan tak pandang.."



IMY ;')



Ni la kerja org yg takde kerja, rileks la huhu, nk jd zombie kpg pisang skali skala kan :)



No comments:

Post a Comment