ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011



I lose myself in you,
These feelings grow more rapidly,
To a lover who is my best friend.

we've been through so much together

You are my shoulder to cry on,
You and I are meant to be,
Forever you will always be in my heart,
Baby Thank You For Loving Me.

1 year, 8 months & 3 days, masa yg panjang kan.. Alhamdulillah kita berjaya faced half of the circumstances of being a couple. N yes, kita mmg tak boleh lari dpd masalah2 yg akan terus dtg tp thanks!.. sbb salu ingatkan aku utk terus jd matang. Thanks sbb jd pak guard all these years syg, taught me to be strong,*wpun takla se-strong mana kan.. * but atleast im still trying. Kdg2 aku terfikir, aku dah agak tua utk di-guide mcm 4 year- old lil girl, tp kau mmg takkan biarkan aku buat semua tu sendiri, pastu mulalah ckp, "mcm mana nak biar u buat sdgkan nak beli 3g pun tak reti?" - mmglah tak reti sbb belum apa2 lg kau dah, "okay syg, nanti kita beli ni.. okay syg nanti kete u.. okay syg, nanti bank in.. okay syg nanti u buat blablablabla...." :PP Thanks sbb sentiasa jd PAK TURUT yg akan ckp, "ye syg..ye...sumpah.." hihi thanks again. ur love can completely control me, pedulikan apa org nak ckp, dr dulu lg aku pegang ayat,"dorang dorang lah, kite kite lah..tak sama.." N yet, kite je fhm diri masing2, Thanks sayang, I never thought I would find
a guy, that’s so kind. Yg akan dgr aku membebel tiap2 mlm, potpetpotpet sampai kdg2 ko pun dah hilanh sabar n ckp syg pleases top nagging! Dan aku membebel lg, sbb knp.? sbb kau marah sambil gelak kuat2! Kau tak pnh serious marah2 :) Dan wpun kite tak malu utk menzahirkan apa2 yg masing2 tak suka, kita akan maki sepuas hati, YOU CKP NI, " POLAN SI POLAN, ANAK ANJ*NG.. @#$%^&*()_)(*&^%$#@#$%^&*(.." AND ULANG! - sbb masa clash 2 bulan, masing2 berebut2 nak buat masing2 jeles sbb kat wall fb aku penuh ngn laki n urs ada SORANG MINAH GATAI. :PP Hihi jeles jugak kau rupanyaaaaaa. Haaa buat lg. syg, Thanks for brightening
my world with the warmth of your Love...



No comments:

Post a Comment