ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

Jadi inilah diriku.

Jadi inilah diri aku.

dianggap sebagai seorang yang ceria.

Bising.

banyak cakap.

Membebel.

yedayeda.

Jadi inilah diri aku.

Bosan. Malas. Lebih senang sendirian.

Aku terlalu dimanjai.

Sampai Semua kerja aku tak reti.

Jadi inilah aku.

Suka memaksa. Merajuk dan ambil hati.

Tiada yang benar-benar mengerti.

Mengenali.

Kemahuan. Sejak azali.

Banyak aku tinggalkan.

Jauh.

Ohh tu..! Dia kekasihku.

Pengarang jantung.

Dia kemahuanku.

kadang-kala aku lupakan.

Segala kemahuan dan keinginan.

Banyak dikorbankan.

Aku mengejar erti sebenar makna "USIA"

Yang kian bertambah.

Hari demi hari.

Korban hati.

Perasaan.

Keinginan.

Hari yang berlalu aku pelajari,

Kemahuan aku tolak..

Walaupun perubahan yang sebesar zarah.

Aku mencuba,

Untuk menjadi diriku yang baru.



No comments:

Post a Comment