ANNIVERSARY REMINDER

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 10, 2009

Giler ko mint..look at urself!

wish-list-ku :)

ni antara items yg ak wish nak dpt dlm masa trdekat ni,bbkalkn saving ak yg x sbrapa.hihihii

Maxi dress ni mmg dh lame ak nak,da jumpe ari tu tp Zuhaily ckp cm kain langsir umah dier,tbantut trus niat ak nak beli..x mhal ni..bab tu ak brani jamin ley dpt dlm masa trdekat

Cute en?bag,dress ngn topi dier..ak ske.hihi

Ak mmg dahde byk style mcm ni kt dlm closet tp x tau la knp ak bkenan sgt kt yg ni..yg buat ak ske sgt bag dier la..


ak ske jacket ni.lain dr yg lain..




ak nak yg ni.syiokk kalau dpt neh





Target masa puasa&raya



Ha n ink habaq kt hangpa suma..aku en,skrg ni bkn maen brisi lg..umo bru 20 tp bdn dh mcm branak sorg..frust kot..haha.mase posa aritu beria je aku ngn nina nak slim,skali mase buka,mlantak x ingat dunia..haha..nina2,ko mmg partner in crime laen.byk lak tu kjhtan2 aku buat masa posa..hahaha.tu yg x reti2 nk kurus2 kot.haha.aku tak nak tau berapa berat aku skrg ni,apa yg pasti aku mmg dh berat r..tgk gmbr aku dulu dan sekarang,boleh keluar airrmata tau x..ahaha.tp xpe,bebekalkan pegetahuan yg ada pasal nak jga penampilan masa ngah berat ni sedkit sebanyak dpt tlg aku.aahaha


Tgk?risau an?haha.dahla b..b tu GP,time la hakikat.ahaha.aku lak?belipat2 perot.tah ape2 tah.adoi.raya je ssh r,dhla aku ada 3 pasang bju kebaya pnjang,ssh betol aku nak cover perot yg sihat ni.ahaha.mane mint target engaku???manaaaa??? huh.


kt uma kak mon idop ak mmg mewah ngn mknan,sume nye fav ak lak tu..from the 1st day ak dtg,ikan keli dhda..well ak simple person with a simple taste..(kecuali baju..ahaha)mknan ak prefer mostly mknn kmpung..kalau ade blacan mmg indah masa mkn ak..tu ah,mane nk buang pangai nenek ak an..bak kate pak sedare ak,udak Lan."boleh putus jari mkn kalau ada tempoyak.." hahah




perot ak.blh buat sume org speechless.hihiii






2 comments: